buildaboy

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Foooer ♥ - 18 november 2013 15:51

"Han böjer sig fram och kysser mig. Jag är så full och chockad att jag bara besvarar den. 

- Let's go to my hotel. Säger han och ler.

- Men min pojkvän. Jag kan inte! Säger jag och tittar på honom.

- I didn't understand a word but let's hit the bar once more before leaving. Säger han och drar mig till baren. Vi tar vars en shot till och sen går vi mot utgången. Jag ser inte Felix någonstans och går bara efter Matt. Han håller mig i handen och hans hand är så otroligt stor jämfört med min. 

Alla fotografer tar en massa bilder och skriker efter mig, oss, men jag bara fljer med honom. Vi hoppar in i hans limousine och han lägger sig halvt över mig och kysser mig.  "


_____________________________________________

Kapitel 24.

Vi kommer fram till hans hotell och han öppnar dörren. Matt tar tag i min hand och hjälper mig ur bilen. Vi går in och jag bländas utav alla kameror. Fan här var en massa papparazzis. 

- Welcome Mr Bomer and miss? Sa portvakten frågandes.

- Ellen, Ellen Andersson. Säger jag och ler. Matt håller mig i handen och går igenom lobbyn. När hissdörrarna stängs så trycker han upp mig mot väggen och vi strular. 

Hissen åker långt men tillsist så stannar den och det plingar till när dörrarna öppnas. Han släppte mig och vi gick vidare. Jag kunde knappt gå så jag tog av mig mina skor. Såhär full hade jag nog aldrig varit. Allt jag tänkte på var Matt. Min största kändiscrush i världen. Vi gick i den långa ljusgula korriodoren med vinröd matta och må bord med blommor på mellan varje dörr. Jag råkade stöta till en blomma och den flög i golvet. 

- Holy god i'm so sorry babe! Säger jag och försöker plocka upp det.

- Don't you worry baby, just come with me now. Sa han och tog tag i mig och lyfte upp mig. Jag skrattade och kysste honom. Mitt långa lockiga hår hängde över hans axel när jag lutade mig mot honom. Han satte ner mig och öppnade dörren med sitt kort. Vi gick in och jag blev helt chockad. Det var en av de största sviterna jag någonsin sett och jag har bott på en hel del hotell runt om i världen med Amanda. 

- Yeah this is my home. Just don't forget anything here because my girlfriend are comming tomorrow. Sa han helt obekyrmat med ett leende på läparna. Han går fram och börjar kyssa mig. 

- wait you have a girlfriend? Säger jag och trycker bort honom. Jag ser dubbelt och är knappt kapabel till att ens tänka.

- I don't like her anyways, plaese don't be angry. You are so beautiful baby. Säger han och tar ett stäg närmre. 

- No i don't want to fuck up your relationship. Säger jag och tar ett steg bak. Det ända jag kunde tänka på var min Enis. Min älskade pojkvän, pappan till mitt barn. Vad höll jag på med. Jag vet hur det kändes när han kramade en annan tjej. Hur fan hade detta gått? Att jag ens drack. Jag är snart 17. Vad håller jag på med.

- I'm sorry but i'm not gonna do it. Sa jag och vart påväg mot dörren. Han tog tag i min handväska och i min vänstra arm.

- I'm sorry but you're not gonna leave. Säger han medans han börjar dra in mig mot soffan. Allting snurrade och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag kunde bara tänka på min älskade Oscar. 

- Let me go. Sa jag och försökte streta emot. Han tryckte ner mig i soffan och försökte lägga sig över mig mne jag kämpade för att ta mig loss. 

- We're just gonna have som fun babe. I know yo want to! Säger han och ler äckligt innan han knäpper upp sin gylf med ena handen.

- SLÄPP MIG DÅ DITT JÄVLA FYLLO. LET ME GO. FUCK YOU. Skrek jag och han blev lite chockad. Jag bet honom i armen och lyckades dra mig loss. Jag tog tag i min väska och og mina skor sen låste jag upp dörren och sprang ut. Jag sprang längs med hela korridoren och slängde mig in i hissen. Han gick mot hissen men dörrarna hann precis stängas innan han var framme. Resan ner för alla 27 våningar varade i vad som kändes som en evighet. När jag kom ner så gick jag mot lobbyn, bad om en taxi och gick ut. De öppnade dörren till mig och jag hoppade in. I taxin tog jag på mig mina skor och håvade upp min telefon ur handväskan. Jag hade hundratals missade samtal och flera sms. Det var Oscar och Amanda som hade ringt och Felix som smsat. Jag läste Felixs sms. "Förlåt mig Ellen! Det var inte meningen det blev bara lite fel" " Ellen vart är du?" "Ellen du måste  svara mig" "jag drar hem nu". Jag svarade inte honom utan försökte ringa Amanda. Hon svarade ine och jag kollade på klockan. Oj, klockan var nästan fyra på morgonen. 

Taxin stannade och jag hoppade ur. Jag gick in i lobbyn och tog hissen upp. När jag öppnade dörren så fick jag mig en chock. Min Oscar stod framför mig. 

- Hej vad gör du här? Stammar jag fram och är så sjukt yr. Jag tar av mig skorna medans Oscar står helt tyst.

- Ja jag tänkte överraska dig och ha en mysig helg, Men du hade visst kul utan mig. Säger han surt och går fram till mig. Han leder in mig i sovrummet och hjälper mig att klä av mig min klänning och sätter på mig ett nattlinne. Han ger mig ett glas vatten och bäddar ner mig. 

- Jag älskar dig! Vi får prata imorgon! Du måste verkligen sova nu. Säger Oscar och pussar mig. 

- Love you more. Väck mig när du vill! Säger jag till honom och blundar. Jag somnar typ direkt. 


Oscars perspektiv.

Varför luktade hon så konstigt ikväll? Det var deffinitivt inte hennes parfym. Jaja, det är nog bara Amandas. Jag satte mig ner i soffan och startade datorn. Jag gick in på facebook och såg att jag fått tretusen meddelanden typ. Jag öppnade det första från Katia och hon hade skickat en länk. Jag gick in på den oc blev helt chockad. Där var min Ellen hållandes Matt Bomer i handen påväg in på hans hotell. Sen bilder när hennes hår är helt ruffsigt och utan skor påväg ut en kvart senare. Nej men inte skulle Ellen..? Eller skulle hon? ÅH jag måste prata med henne. Hon sa att hon aldrig skulle förlåta mig om jag pussade en tjej. Hon har legat med någon som är mer än dubbelt så gammal som mig och hon sa inte ens något. Men nej de hade väll aldrig hunnit på en kvart? Fan jag måste ringa Felix. Jag tog upp telefonen och ringde Felix. Han svarade efter tre signaler.

- Cha it's Felix. Sa han och lät halvdöd.

- Vem följde Ellen med hem? Jag är så sur och vill inte vara otrevlig, men det bara blev så.

- Hon gick med Matt Bomer men de gick inte hem till honom. Jag har smsat med henne hela kvällen. Hon åkte till hans hotell men de gjorde inget. Du vet att Ellen ALDRIG skulle vara otrogen! Det är bara svin som är otrogna. Säger Felix och suckar.

- Men fucking idiot. Hur vet du? Matt Bomer är hennes största kändiscrusch och jag vet inte vad jag ska tro men hade du tex inte legat med Selena Gomez om du fått chansen? Sa jag.

- Jo kanske. Men det är absolut inte likt Ellen att göra så! Gå och lägg dig så kan ni prata om det imorgon. Sa Felix och harklade sig. 

- Men vadfan. Får väll göra det. Sa jag och klickade. Jag satte ifrån mig datorn och gick mot sovrummet. JAg kom in och såg henne sova. Fan jag kan inte väcka henne. 


Felix perspekiv.

Varför ringde han mig typ halv fem på morgonen. Ska jag berätta att jag råkade kyssa Ellen? Jag vet inte ens vad som hände. Jag älskar Amanda mer än något annat i universum. Hon är världens bästa flickvän och jag kommer aldrig lämna henne. Me för någon sekund så vart de som om det var Amanda som stog där. Jag ångrade mig som fan men gjort är gjort. Jag måste bara prata med henne innan hon erkänner Oscar. Det hade förstört A L LT. Varför gjorde jag såhär? 

Åh jag måste prata med Amanda också. Jag måste också försöka somna om nu. Ska till studion med Ogge och Amanda imorgon. Jag kommer inte överleva detta. 

"Jag älskar dig mer än något annat och kommer aldrig lämna dig. Saknar dig som in i och vi ses om några timmar! puss" Smsade jag till Amanda och lade mig ner för att somna om. 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En fanfiction om Oscar Enestad ur den svenska popgruppen The Fooo. Min fanfic kommer innehålla romantik, action och erotik mm. Hoppas ni gillar den! Hjälp till att sprida!tack :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards