buildaboy

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Jag älskar dig.

Av Foooer ♥ - 29 juli 2013 23:52

"- Jag vet att du aldrig kommer göra något mot mig. Jag är här och kommer inte lämna dig. Somna om nu hjärtat! Jag viskade till honom och lade mig ner på hans arm igen. Jag somnade en liten stund efter Oscar. Jag bara älskade att höra honom andas mot mitt öra. 

- Jag älskar dig. Viskade jag och sen somnade jag. "

____________________________________________________

Kapitel 17.


Moas Perspektiv.

Hur kunde Oscar göra såhär? Varför gör jag såhär? Detta är sjukt. Jag hade skickat hem Cassie i en taxi. Jag kollade mig i speglen och mitt öga var helt svart. Vad skulle jag säga till mina päron? Fan. 

Ska jag smsa Oscar? Be om ursäkt? Varför "bytte" jag sida? Jag vet att han alltid vinner. 


Ellens Perspektiv.

Onsdag 15/5.

Jag vaknade av att solen sken in. Det var morgon och sängen var tom. Oscar hade redan dragit till skolan och jag saknade honom. Min arm värkte lite så jag gick upp och tog en ipren och svalde den med lite vatten från en flaska.

Jag kollade på min mobil, klockan var elva. Jag gick mot dörren och öppnade. Där var ingen kvar, Daff hade också gått. Jag gick mot Amandas sovrumsdörr och öppnade den långsamt. 

- Hej! Amanda satt i sängen och skrev på sin dator. Hon vände sig mot mig och log när hon hälsade. 

- Tja, vi behöver prata. Jag tittade på henne och gick fram moot sängen. Hon visade att jag skulle hoppa upp i sängen och det gjorde jag. 

- Jo jag tror jag är gravid. Jag tittade på Amanda. Hon vände sig sakta mot mig och det kändes som om det tog en evighet innan hon svarade. 

- what? Flippar du? Hon tittade på mig och hon blev helt vit. 

- Men jag har inte tänkt på det. Mitt liv har varit som en perfekt film. Jag vet inte varför jag är så korkad.. Jag tittade ner och kände hur Amanda stirrade på mig. 

- Det är inte ditt fel gumman. Jag kan ringa och fixa hit ett graviditets test om du vill? Hon tog tag i min hand medans hon sa det. 

-  Gör det. Men jag väntar på Oscar. Jag tittade henne i ögonen och ville bara att den pinsamma stunden skulle gå över. Jag kasade mig av sängen och gick mot tvrummet.  Jag hörde hur Amanda ringde någon men jag orkade inte bry mig. Jag lade mig i den stora vita soffan och drog den marinblå filten över mig. Jag tog fjärkontollen och startade tv:n. Gud vad tråkigt allt var utan Oscar. Jag hade lite ont i magen och tankarna böjade snurra igen. Är jag gravid? Har jag en mini Oscar i mig? Vad ska pappa säga? Jag kände hur jag lade handen på magen automatiskt. Är där någon?  Det knackade på dörren och jag satte mig upp. Amanda gick raskt ut ur sitt rum och öppnade. Hon tog sin plånbok från byrån i hallen och öppnade. Där stod en kille med en apotekspåse. Hon tog påsen och tackade. Hon räckte fram en tusenlapp och bad honom behålla växlen. Gullig som hon alltid var så kramade hon honom innan han gick. Hon stängde och låste dörren. 

- Hjärtat här har du två pregtest. Hon gav mig påsen och satte sig bredvid mig. 

- Tack Mandis, Men jag väntar tills Oscar kommer hem. Jag sa det och tittade mot tv:n. 

- Förstår dig, men jag finns alltid här. Hur det än är så hjälper jag dig. Hon klappade mig på kinden och skrattade. 

Min telefon ringde, det var pappa.

- Hej, Hur är det? Jag skrattade och väntade på hans svar.

- Jo det är väl bra, Jag ringde för att berätta något viktigt. Jag blev genast nervös när han sa det. 

- Mitt jobb har flyttat mig till en enhet i Stockholm istället om du vill flytta hit? Han tystnade och jag hörde hur han andades. Vad skulle jag svara? 

- Jag ringer upp dig. Jag sa det snabbt och klickade honom. 

- Vad gör du Ellen? Amanda tittade på mig med stora ögon. 

- Pappa får jobb här om han vill. Han kan bli flyttad med sitt jobb. Vad ska jag göra? Det blir långt till mamm. Jag kände hur mina ögon fylldes av tårar. 

- Men gumman, vi kan åka till kyrkogården endån! Du har chans att bo här med din dröm kille, leva ditt lyckliga liv med mannen du älskar. Jag ser bara possitivt på det. Hon log och kramade mig. Jafg ringde upp pappa. 

- Förlåt för att jag lade på. Men jag flyttar gärna hit om det är vad du vill? Jag vet inte om han gör det för min skull eller om han vill det själv.

- Jo men det blir bra, vi kan ha kvar lägenheten ett tag om vi inte trivs. Han skrattade. Jag log.

- Men vi hörs imorgon! Jag hörde honom skratta och sedan lade vi på. 


Jag fick ett sms och tog upp telefonen. Det var från Oscar. "Jag är påväg hem baby, ses om en kvart". Jag fick fjärilar i magen och längtade efter honom. Det är sjukt att inte efter ens en månad så är jag så besatt av honom. Han var min och jag var hans och så skulle det förbli. "Jag har köpt test. Väntar på dig♥" Jag skickade smset och gick mot köket. Jag startade högtalarna och kopplade min telefon. Jag lyssnade på Oscar Zia och gjorde Spaghetti Bolognese. 

Jah hörde någon öppna dörren. Det var Oscar som var hemma. Han gick in i köket gick mot mig och kysste mig. 

- Hej sötnos. Han log och slängde sin väska på golvet. 

- Jag har gjort Spaghetti Bolognese om du vill ha? Tänkte att du var hungrig efter skolan? Jag log och ställde fram maten på de vita köksbordet.

- Hur kunde du veta att det var min favoriträtt? Han skrattade och slog sig ner vid bordet. Jag satt mig mitt emot honom. Jag hällde upp Ramlösa till oss och jag började äta. 

- Men du ska veta att vad det än visar så är jag alltid här för dig. Han tittade allvarligt på mig. 

- Okej men det kommer bli ett beslut vi får ta tillsammans. 


Oscars Perspektiv. 

Jag stod på toa med Ellen. Hon stod i min famn och jag höll om henne. Jag andades in hennes doft. Klockan var tjugo över sex  och Graviditetstestet låg på vasken och det var tre  minuter kvar tills vi fick veta svaret. Jag stod och kramade henne. Vi stod helt tysta och jag visste allvarligt inte vad jag skulle säga. 

Jag vill verkligen ha barn med Ellen. Men är det rätt tid? Hur känner hon för det? Jag får bara inte såra henne. 

Sekunderna verkade vara längre än vanligt. Hon stod med ansiktet mot min bröstkorg. 

- Jag kommer aldrig lämna dig. Vill du ha en bebis så är jag glad för det. Vill du inte så stödjer jag det också. Jag kommer alltid finnas här och vara dig till lags. Jag älskar dig och tiden med dig har varit den bästa i mitt liv. Fan vad jag älskar dig. Det kommer jag alltid göra. Jag sa det till henne och höll henne hårdare.

- Jag älskar dig. Hon log och tittade upp mot mig. 

Klockan vi hade ställt ringde. Nu gällde det. Hon vände sig om. Jag höll fortfarande om henne. Vi gick fram mot vasken och hon tog upp det så vi båda såg det. Det var possitivt. Hon lade ner det, vände sig mot mig.

- Jag har en bebis i magen Oscar. Hon log men jag såg att hon var osäker. 

- Vill du behålla det? Jag lovar att bli den bästa pappan då. Jag tittade på henne.

- Jag vill behålla det om du lovar att ta hand om oss. Ellen tittade på mig mes stora ögon. Jag lyfte upp henne och kysste henne. 

- Jag lovar dig. Men vi berättar inte för någon föräns vi är helt säkra. Jag tittade på henne och satte henne på vasken. Jag kysste henne och hon tog tag om min nacke. Jag kunde inte få nog av henne. Hon lukta så gott, smaka så gott och var så vacker. Jag lyfte henne och bar in henne i sovrummet. Jag slet upp täcket och slängde ner henne i sängen. Jag drog av mina kläder och hon drog av sina. Det gick på bara några sekunder och jag hoppade upp i sängen och ställde mig över henne. Jag drog täcket över oss och jag började kyssa henne. Hon stönade svagt och jag kände hur jag fick stånd. Vi strulade och hon höll ena handen mot min rygg och andra handen runt min nacke. Jag drog min hand längst med hennes bröst, ner mot magen och till den slutliga desitnationen, hennes underliv. Jag satte min tumme mot hennes klitoris och maserade ömt. Jag ökade takten och hon stönade högre och hon åmade sig. Hon tryckte mig mot henne och hon ville bara ha mer. Jag blev hårdare för varje stön. Jag särade  på hennes ben mer och jag trängde in i henne. Hon stönade högre och hon rev mig på ryggen. Jag stönade i hennes öra och kysste henne överallt. Vi fick upp en jämn takt och hon njöt som bara den och hon såg mig i ögonen och log. Hon lutade sig bakåt och jag kände hur hon spände sig. Jag ökade takten och svetten rann av oss. Hon stönade högt och hon kom. Hon exploderade under mig, hon stönade extremt högt och bet sig i läppen för att dämpa sig. Jag stönade högt och jag kom i henne. 

Hon började skratta och jag stod lutad över henne. Jag skrattade och jag lade mitt ansikte på hennes friska axel. Jag drog mig ur henne och lade mig bredvid henne. Hon lade sig på min arm.

- Jag tycker vi ska behålla det. Hon tittade på mig och sa det.

- Jag älskar dig, jag vill också behålla det. Jag log mot henne och ohn vände sig om mot mig.

 
 
Emma

Emma

1 augusti 2013 13:22

Hej hej jag har precis börjat med en novell skulle vara jätte kul om du ville läsa :) http://thefooon.blogg.se

http://thefooon.blogg.se

Foooer ♥

3 augusti 2013 14:11

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Foooer ♥ - 18 november 2013 15:51


"Han böjer sig fram och kysser mig. Jag är så full och chockad att jag bara besvarar den.  - Let's go to my hotel. Säger han och ler. - Men min pojkvän. Jag kan inte! Säger jag och tittar på honom. - I didn't understand a word but let's hit the...

Av Foooer ♥ - 16 november 2013 02:15


"- Herregud. Varför har du inte sagt något innan? Oscars ögon var helt vattniga  när han sa det. Jag snyftade. Han kramade mig och drog mig intill honom. Jag satt och grät i hans famn. - Jag förstår att det varit super jobbigt. Men kolla hur du har...

Av Foooer ♥ - 14 september 2013 19:06

- Imorgon får vi åka hem till vår värld. Leva hemma hos oss. Jag älskar er. Jag sa det och kysste Ellen.  - Jag älskar dig Oscar. Detta är perfekt. Jag vill ha det såhär för alltid. Ellen log utmattat när hon sa det.  Molly var klar så Ellen flyt...

Av Foooer ♥ - 13 september 2013 17:07


De virade in henne i en rosa filt och lade henne på Ellens bröst. Hon var så vacker.  - Vackraste personen på jorden. Jag tittade på Oscar medans jag sa det.  - JA! Tack jag älskar er. Sa Ellen ansträngt. - Vår Molly är perfekt. Oscar sa det oc...

Av Foooer ♥ - 12 september 2013 16:27


- Jag litar på dig. Men jag vill inte att något ska dela på oss. Du är mitt allt och vår prinsessa kommer alltid behöva dig. Hon lade sina händer på mina och jag kände hur hon slappnade av.  - Ska vi ha en liten flicka? Jag blev så glad. Jag kände ...

Presentation


En fanfiction om Oscar Enestad ur den svenska popgruppen The Fooo. Min fanfic kommer innehålla romantik, action och erotik mm. Hoppas ni gillar den! Hjälp till att sprida!tack :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards